Monday, September 26, 2016

Forex Trading 15 Minute Charts

AUDUSD Toetse stygende tendens lyn 15 Minute Chart Voor VS leidende aanwysers en Philadelphia Fed Verslae Die AUDUSD is onder druk tydens grootste handel Donderdag se vennoot. Op sy beurt het die Aussie bereik 'n intraday laag van 0,98052 teen die bok. Neem 'n blik op die 15 minute grafiek, is die paar toets van die stygende tendens lyn wat sedert Dinsdag ongeskonde gebly het. Inderdaad, my vooroordeel vir hierdie paar bly om die negatiewe kant, en dit baie moontlik dat deelnemers aan die mark 'n breek onder die stygende tendens lyn kan getuig oor die volgende vier en twintig uur, wat op sy beurt sal blootstel negatiewe risiko's teenoor 0,9790. Dit is opmerklik dat ons spekulatiewe sentiment-indeks staan ​​op -2,22, en seine vir winste in die nabye toekoms. So, kan ek nie uit die prys aksie weerkaats van die tendens lyn. Alles in ag genome, lyk na kort die AUDUSD op 'n sluiting onder 0,984. As die prys aksie beweeg in ons guns te plaas 'n volgkeerverlies om enige onvoorsiene verliese te vermy. VS leidende aanwysers en Philadelphia Fed verslae is op die kraan en 'n beter as verwagte verslae kan lei ons teiken te voldoen. AUDUSD 15 Minute Chart Charts geskep met behulp van FXCM se strategie Trader Retail posisie verband hou met ons spekulatiewe sentiment-indeks wat illustreer waar handelaars is op die mark. Hoe groter die kleinhandel posisionering binne die gemerkte gebied, hoe meer waarskynlik is dit dat verlang oorskry kortbroek of andersom. Ons sal kyk na hierdie aanwyser gebruik in samewerking met ander tegniese ontwikkelinge te prys aksie dikteer oor die volgende 24 uur. Elke dag op 16: 00 GMT, ontleed ons potensiaal 24 uur handel opstelling. Die vakbond is nie meer geldig as dit nie veroorsaak deur 16:00 GMT die volgende dag. Sterkte handel Geskryf deur Michael Wright, Geld Analyst toekomstige artikels per e-pos, kontak my gerus by mwright fxcm Michael Wright is die skrywer van FX Nieuws, Fundamentals teen Tegniese s, Weekliks Kollig, Intraday Handel en Forex Trading Weekly Voorspelling DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Kort termyn Momentum scalping in die forex mark Die Forex mark beweeg vinnig baie vinnig. Hierdie strategie kan help handelaars fokus op, en betree ambagte in die sterkste kort termyn tendense wat beskikbaar mag wees. Baie handelaars kom na die Forex mark kyk na dag-handel en oordag-handel, die meeste van hierdie handelaars dink van die hou van ambagte vir 'n paar minute om 'n paar uur op die meeste. Die skoonheid van so 'n strategie is te verstane. Deur nie oornag hou posisies, kan die handelaar 'n element van beheer dat hulle nie anders kan voel voel. Deur altyd 'n vinger op die sneller, kan die handelaar besluit om risiko te voeg tot die handel (tot voordeel van die t gaan jou pad te neem). Die en die elemente is oor die algemeen 'n sterk, eensydige beweging wat ons ambagte in ons guns kan stoot. Ek noem hierdie strategie Finger-trap, want ek ve bygevoeg onder 'n prentjie: Wanneer 'n kind eers die vinger-lokval bevind, voeg hulle dikwels hul vingers net om te vind dat die bamboes weef verhinder hulle in staat is om uit te klim. Dit baie soos kort termyn handel. Die tendens Chart Baie handelaars is dikwels verbaas deur die korter termyn kaarte van minder as 'n uur bar grootte en die redes hier is soos te verstane as die handelaars aanvanklike begeerte om die rede waarom hierdie kort termyn kaarte kan dikwels verwarrend is omdat ons is op soek na op so min inligting in vergelyking met die langertermyn-kaarte, soos 1 dag, of 1 week. Dus, voordat ek ooit probeer om kopvel in 'n paar, probeer ek die eerste keer na die tendense op te spoor. Om dit te doen, ek gebruik 2 Eksponensiële bewegende gemiddeldes: Die 8, en die 34 tydperk EMO. Hier vind u sal sien die tendens grafiek met die 2 Bewegende Gemiddeldes bygevoeg. Geskep met Marketscope / Trading Station Baie handelaars gebruik van 2 bewegende gemiddeldes sal kyk om handel CROSSOVER. En seker, 'n paar van diegene CROSSOVER dalk uitgewerk ok op hierdie grafiek hierbo, maar oor die lang termyn, ek veral wanneer trending markte verander om reekse, konsolidasie, of opeenhoping wat hulle noodwendig sal doen. So ek plaas fokus op sterker elemente om 'n tendens uitmaak en ek wil my pogings om die sterkste gedeeltes van hierdie tendense fokus. Ek sal dit doen deur die merk van die ligging van die bewegende gemiddeldes en op soek na die prys ooreenkoms voordat ons na die plek inskrywings. Dus, as die vinnig bewegende Gemiddeld (8 periode) is bo die Slow bewegende gemiddelde (34 tydperk), ek wil prys bo beide sien. Die grafiek sal onder hierdie konsep te illustreer. Geskep met Marketscope / Trading stasie in die geval van beermarkte, weer ons op soek na iets soortgelyk omgekeer. As die vinnig bewegende Gemiddeld onder die stadig bewegende gemiddelde, ek wil net om af te skuif na die inskrywing grafiek wanneer die prys is laer as beide. Die grafiek hieronder sal verder te illustreer: Geskep met Marketscope / Trading Station Sodra hierdie kriterium voldoen, ek voel gemaklik genoeg om af te skuif na die kort voorraad in die handel te betree. Die Entry Chart Terwyl baie scalpers wil om te spring op 'n vyf of 15 minute grafiek en net te begin, ek en dit is hoekom ek die grootste deel van my tegniese ontleding van die uurlikse grafiek doen. Sodra ek af sal bel om die vyf-minuut grafiek. En met hierdie 5 minute grafiek of 'n kort termyn beweging van die prys raak duurder in downtrends. Wanneer die tendens-kant momentum terug kom in die paar sal ek kyk na my handel te betree. Om te probeer om vas te stel of die paar is in die kort termyn, ek sal weer, trek op die tydperk 8 bewegende gemiddelde. Op die 5-minuut grafiek, ek wil die prys beweging teen die bewegende gemiddelde (teen die tendens dat ek op die een uur grafiek waargeneem het) sien, sodat die prys kan voor verdere bevordering. Die onderstaande grafiek illustreer wat ek m op soek na in n bullish up-tendens, toe ek die prys gesien het bo beide die vinnige en stadige bewegende gemiddelde oor die uurlikse grafiek. Geskep met Marketscope / Trading Station Let daarop dat nie elke een van hierdie kerse / inskrywings sou 'n draai in die geldeenheid paar voorafgegaan. Dit is absoluut moontlik vir 'n geldeenheid paar te ophopen / konsolideer oor 'n lang tydperk van die tyd voordat jy 'n skuif op of af. Handelaars kan hanteer hierdie situasies deur middel van baie grootte. Byvoorbeeld, kan ek 'n houding van soek om te betree tot 5 posisies te neem. So, vir elk van die eerste 5 kruise van die 8 tydperk EMO, ek voortgaan om by te voeg tot my lot. Of miskien kan ek kyk na slegs die eerste, plaas my stop en wag vir die handel óf skuif in my rigting of druk my stop. Dit is hier waar baie aanpassing gemaak kan word met die strategie. In die geval van kort posisies, is ons op soek na presies die teenoorgestelde voorkoms as wat ons op 'n oomblik gelede gelyk het. Nadat ons sal Ek kyk na kort posisies op die 5-minuut grafiek oop, en ek sal dit doen met die 8 tydperk EMO. Geskep met Marketscope / Trading Station Elke keer as prys kruise onder die tydperk EMO 8, ek het nog 'n geleentheid om oop te maak 'n kort posisie. As jy die regte kant van die bogenoemde grafiek sien, kan jy sien dat die prys begin steun op die 8 tydperk bewegende gemiddelde vind en dit bring ons by een van die mees voordelige dele van die Finger-Trap handel strategie: Risikobestuur. As ons die plasing van ambagte op die 5 minuut grafiek, en daarna om net deel te neem aan 'n sterk beweeg in die rigting van die tendens wat ons op die uurlikse grafiek ons ​​het nogal 'n bietjie van buigsaamheid in die manier waarop ons wil risiko oorweeg het geïdentifiseer. In die artikel Prys Aksie swaai. Ons het 'n aanwensel van die beperking van risiko wanneer die handel tendense geïdentifiseer. Wanneer die plasing van 'n lang handel, ek wil om te verseker dat die prys oorblyfsels ondersteun vir die duur van my handel. As kort termyn ondersteuning is gebreek, ek loop die gevaar om die paar voortgesette om te beweeg teen my, verder dreineer my rekening. Om 'n scalper, kan dit uiters gevaarlik wees so vinnig markte 'n rekeningsaldo baie vinnig kan uitput. Deur die plasing van my stop by die vorige swing-laag is, kan ek die gelukkige medium dat hulle gemaklik met die gee van die handel 'n paar om te werk in wins, terwyl op dieselfde tyd, sodat ek vinnig verlaat as die tendens omkeer slaan. Terwyl die prys kan steun te breek en kom terug in my guns in die geval die posisie beweeg teen my. Geskep met Marketscope / Trading Station Weereens, in die geval van kort posisies, sou ons kyk na die teenoorgestelde scenario soek om plaas te stop net buite die onlangse swing-hoë sodat as prys omkeer die af-tendens wat ons gesoek na deel te neem aan ons kan die verlies vroeg gesny. Geskep met Marketscope / Trading Station --- Geskryf deur James B. Stanley Om kontak James Stanley, stuur 'n epos Instrukteur DailyFX. Jy kan James volg op Twitter JStanleyFX. Om aan te sluit James Stanley se verspreiding lys, kliek asseblief hier. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie vir die 15-minuut grafiek, is eenvoudig genoeg. Daar is 3 belangrike faktore wat daarop dui dat dit nodig is om 'n deal te maak. 1ste faktor. die rigting van die kanaal en 'n oop posisie kanale SHI. wat opgemaak is op die grafiek outomaties in real-time, wys die handelaar die rigting waarin 'n winskoop te sluit. As die kanaal SHI het 'n helling af, dan moet jy 'n geldeenheid pai r verkoop (om 'n ooreenkoms te verkoop aflei), as die kanaal SHI opwaartse gekantel, is dit nodig om net op 'n aankoop transaksies aangaan. Funksie As S MI-kanaal is smal, dit is nie nodig om die transaksie As die prys gaan verder as die gebou kanaal SHI handel posisies glad nie oop (en die oop handel posisies gehou). In hierdie geval, moet jy wag totdat 'n nuwe kanaal gevorm. 2-de faktor. Toetrede tot die mark en uitgang van dit. Onthou: handel posisies oopgemaak net in die rigting van die helling van die handel kanaal 1) Forex aanwyser sluit 'n ooreenkoms te koop. 2) Forex aanwyser La Guerre. Sodra hierdie forex aanwyser kruisies in die ry 0.75, is dit nodig om te kyk na 'n deal te verkoop. Sodra die forex aanwyser kruis bo die lyn 0,15, is dit nodig om te kyk vir geleenthede om handel op die aankoop sluit. 3) As die forex sap groen moet die posisie tot die teenoorgestelde kant van die kanaal getrek hou, en as dit is rooi, moet jy die oop posisie te sluit wanneer die middellyn Guerre (0.45). Bykomende Forex aanwyser n sein te koop. M hierdie aanwyser as 'n addisionele sein, maar dit is nie verpligtend nie. Veiligheid keerverlies moet op 'n afstand van 15 items geplaas word vanaf 'n oop transaksie. Net wil hê jy moet sien dat, as jy wil om handel te dryf op die Forex op klein intervalle: 5 min, 15 min. Wat jy nodig het en kies 'n stel maatskappy, wat jou sal toelaat om die hangende bestellings vertoon, of die oordrag van die vlak van keerverlies naby aan die markprys byvoorbeeld 2-3 punte. Aangesien nie alle is bekend vir DC toelaat om dit te doen. As jy so 'n maatskappy nodig het, sou ek aanbeveel om Forex4you of so Instaforex kies. Net so, die handel in hierdie maatskappye, kan jy vind dit makliker om te werk met pitte forex strategie, sowel as die handel met sleep stop (vinnig die einde van nul en treylingovat posisie herrangskik). faktor. Wisselvalligheid in die mark. Skenk veral aandag aan aanwyser sap forex. Nie nodig om 'n handels posisie, toe skielik die rooi histogram oopmaak. As al die sub aan die einde van die strategie aanwysers forex sein gevoer om die insette, dan is die aanwyser sap moet 'n finale kontrole om die mark te betree of nie onderneem. Histogram vir oop posisies moet groen Aflaai forex aanwysers:


No comments:

Post a Comment