Sunday, October 23, 2016

Forex Trading Maatskappye In Cape Town

Goeie môre Johan. Ek vyf is die handel in die afgelope 2 tot 3 weke en het net begin met die regte geld verlede week. Tot dusver het ek vyf daarin geslaag om my kapitaal en maak bietjie wins in beide rekeninge (Demo en Real) behou. Ek m vol vertroue dat sodra sal ek stabiel en konsekwent wees in die toepassing van jou handel metodes baie goed. Ek vind die opstel stop verliese (SL) en soms neem winste (TP) lyne baie nuttig gou nadat hy in 'n handel. Ek stel my teikens en perke vir elke handel en probeer om by hulle sonder om te gulsig en emosioneel. My enigste swakheid op die oomblik is om in ambagte laat en om uit instrument laat maar ek m besige werk nie. Weereens, baie dankie. Ek ve rondom gespeel en ek m nou daarvan oortuig dat die metodes wat jy my geleer het is sonder enige twyfel die kol. Van nou af my fokus sal wees op die groei van my werklike geld rekening. Geagte Mnr Johan van As Ek wens hiermee om dankie te sê vir die uitstekende opleidingskursus jy in Desember 2011 vir my aangebied ek in staat was om my rekening grootte verdubbel elke maand sedert ek met die handel begin 3 maande gelede. Dankie baie, baie lief. Ek wil net my opregte dank uitspreek vir jou tyd en moeite om die kennis van handel forex suksesvol en akkuraat te slaag gedurende my opleiding met jou. Vir een keer, ek verstaan ​​waarom ek plaas ambagte in teenstelling met voor wanneer ek verhandel blindelings. En net soos jy sê, nou kan ek weet wat die mark sal doen met 'n hoër vlak van waarskynlikheid (selfs al is dit is nog onderhewig aan ander faktore buite menslike beheer). Ek het demo handel is van 1 November 2011 en het 38 ambagte uitgevoer en 26 was suksesvol uit hierdie ambagte. Ek moet erken ek het 'n paar van die reëls in 'n paar van dié verliese. Gierigheid en vrees vir 'n verlies wat die hoofrede. Ek is oortuig daarvan bo alle twyfel dat met jou strategie en vas aan die reëls wat ek dit 'n professionele werk kan maak en hou my dag job. Ek gaan live in Januarie 2012 en ek is nou vol vertroue in myself meer as ooit tevore. Ek dink enigiemand (Novice of Professional) moet jou kursus te neem. dit sal 'n ongelooflike keerpunt in hulle lewens soos dit vir my gedoen het. Dankie en God jou en jou gesin te seën. Voel asseblief vry om dit te gebruik as 'n aanbeveling vir jou opleidingskursus. Die uwe, ek het regtig jou forex natuurlik die meeste insiggewend en behulpsaam. Wat jy my geleer vorm die basis van my handel nou. Sonder jou opleiding, sou ek nooit kon om handel te dryf met die sukses wat ek gehad het. Wat meer is, is die ondersteuning wat jy my na die kursus gegee: jy het nog altyd die tyd om te luister of te verduidelik vir my, nadat ek begin handel op my eie geneem. Dit is die moeite werd om 'n baie en daarom maak jou kursus beter waarde in vergelyking met ander kursusse aangebied wat aansienlik meer beheer en gee aansienlik minder. Jou stelsel werklik werk. Wat ek gevind het is dat wanneer ek uit jou handel stelsel, het ek slegte resultate. Maar so gou as ek teruggaan na wat jy my geleer het, ek vind Ek het 'n veel groter kans op sukses. Trading is moeilik (iets wat jy voortdurend herinner my aan), maar jou loop my die rand wat ek nodig het om suksesvol te wees as 'n handelaar gegee. Voel asseblief vry om hierdie brief as 'n aanbeveling aan ander oorweging van jou FX Masters kursus gebruik. Dankie weereens Johan, Welkom by FX Varsity. Afrika se enigste Opleiding Maatskappy deur banke en nou UNIVERSITEITE onderskryf Ons is FX Varsity Edms (Bpk), 'n maatskappy Forex Trading met Trading Floors oop vir die publiek daagliks, bied hoogs geakkrediteerde opleidingskursusse, Mentorskap programme en 'n suksesvolle Lifestyle Club met Voorspellings en Live ondersteuning. Hoekom kies ons Ons is die enigste Opleiding maatskappy in Afrika deur banke en universiteite te onderskryf. Ons hou eksklusiewe regte as 'n amptelik Gesertifiseerde Bekendstelling Agent vir Varengold Bank. In terme van opleiding Endossemente, Kaapse Skiereiland Universiteit van Tegnologie is verbind tot die gebruik van ons as 'n springplank vir die aanbied van interns as deel van hul formele Internskapprogram, hardloop vir drie maande annually. In toevoeging tot ons erkenning, bied ons 'n dinamiese ondersteuningsdiens wat nog steeds om uitstekende resultate te demonstreer. Produkte en Dienste Ons produk suite sluit drie kerngebiede: Trading Live Markte in terme van inkomste, is dit die hartklop van ons besigheid, met Trading Floors in Kaapstad en Johannesburg tot dusver. Opleidingskursusse 9 Forex kursusse, wat tans beskikbaar is om alle kandidate (vanaf absolute beginners tot gevorderde Intraday Handelaars en almal tussenin) en 2 spesialis Commodities kursusse wat beskikbaar is uitsluitlik om die bank - en finansiële dienste sektor Ambient / Inskrywing Services - hierdie dienste word verkoop in 14 lande en sluit ons nuusbrief, chat rooms en Instant Messaging Services sodat deel en samewerking met Pro-Handelaars, Teken nou in vir ons nuusbrief vir u gratis kopie van ons e-boek, e-pos ons Inligtingstoonbank. getiteld GRATIS e-boek, of vir meer inligting, bel ons vir 'n no-nonsense, geen-verpligting chat - hoofkantoor 021 556 0997 nou. Ons Kantoor Europese aandele teruggeval van 'n drie-week hoog, onder leiding van aandele in Frankryk ná 'n dodelike Die pond gebou op die vorige dag Die rand teruggeval van 10-week hoogtepunte teen die dollar op Woensdag, as knaende kommer oor Die pond het op pad na die langste segetog in twee maande voor Theresa Mei die rand het daarin geslaag om te gaan onder die R16 na die euro vlak op Maandag. Die laaste Forex Varsity 2016. Alle regte voorbehou. Online Forex Trading Opleiding Hier by Volledige Trader jy sal vind 4 omvattende forex opleidingskursusse vir mense wat op soek is om te begin in die forex mark. Die reeks kursusse geleer uit ons kantore in Blouberg, Kaapstad. Met ondervinding in die markte sedert 2003 Ek ten volle toegerus om verskillende strategieë en tegnieke op te lei om jou 'n volledige begrip van die buitelandse valuta markte te gee. Ek het net ooit stelsels wat ek eintlik het verhandel in myself om seker te maak dat ek m gee alle kliënte akkurate en betroubare lesse wat hulle weg hulself kan neem en in die praktyk te leer. Een van die grootste klagtes wat ek hoor is dat die meeste ander forex opleidingskursusse daar net een stelsel te leer. Hier by Volledige Trader sal ons u voorsien met 'n beter begrip van die mark sodat jy kan aanpas of skep 'n stelsel wat sal werk vir jou. Hier op ons werf vind jy 'n lys van inligting oor aanlyn forex vind, die basiese beginsels beskryf wat forex is, 'n gedetailleerde lys van ons kursusse en inligting oor my. Ons weer een van die toonaangewende maatskappye in Kaapstad bied sulke opleiding dienste en is vasbeslote om seker te maak dat al ons kliënte laat ons tevrede is met die opleiding wat hulle reeds voorsien van. So, wat is die voordele van die forex Die markte is 24 uur en 5 dae per week oop. Hoë likiditeit wat dit moontlik maak vir kontant vinnig te omskep sonder enige prys afslag. Jy kan 'n demo rekening oop te maak vir gratis te help verstaan ​​die mark voor te belê jou geld in dit. Jy het volle beheer wat beteken dat jy kan aansluit of ophou die mark op enige oomblik. Die mark kan op enige plek verhandel. Al wat jy nodig het is 'n rekenaar en die internet. Geen twee handelaars handel is dieselfde, so jy kan jou eie patrone en stelsels wat die beste sal werk vir jou stel. Dit is slegs sommige van die voordele om handel Forex, maar onthou dat dit 'n hoë risiko spel. Slegs met 'n volledige begrip van hoe die mark werk wat ons kan bied, sal jy begin om resultate te sien. Indien u enige vrae oor ons kursusse of Forex Don t huiwer om ons te kontak.


No comments:

Post a Comment